19 maj 2015

Jak sobie radzić z bólem kregosłupa - prostuj

JAK SOBIE RADZIĆ Z BÓLEM KRĘGOSŁUPA - prostuj



Często nie dbamy o naszą "konstrukcję", przyjmujemy nieprawidłową postawę podczas siedzenia, niewłaściwe nawyki podczas wykonywania codziennych czynności ( schylania się, dźwigania itd ).
Potem cierpimy bo zaczyna boleć na skutek nadwyrężenia, naciągnięcia czy napięcia mięśni lub przesunięcia dysku, kręgów lub co gorsza zwyrodnień, z którymi już nic nie da się zrobić.
 
Sposoby by radzić sobie z bólem kręgosłupa wypróbowałam różne. TUTAJ  jeden z moich domowych specyfików na bóle mięśni. 

Dobrą metodę "prostowania" kręgosłupa polecił mi życzliwy "mój guru"  ;) 

Zamieszczam film, w którym jest objaśnione na czym ona polega. Zaczęłam to ćwiczenie stosować, pomagało, mijał przy tym też od kręgosłupowy ból głowy. 
Zmodyfikowałam pozycję tak, że nie siadam po turecku ale normalnie na krześle z nogami opuszczonymi na podłogę.




Inne ćwiczenie na poprawę stanu kręgosłupa TUTAJ

Domowy wyciąg z kwiatów kasztanowca na bóle kręgosłupa i mięśni TUTAJ





0 komentarze :

Prześlij komentarz