11 kwi 2017

Ten typ kobiecości...

Ten typ kobiecości ...


Z dedykacją dla tych, którzy taki typ kobiecości preferują ( więc chyba większości facetów, z tego co zauważam )

Ktoś mi dał linka do tego klipu, uśmiałam się. Spodobał mi się ten humor, więc wrzucam tutaj ku pośmianiu się.
Zespół "Leningrad" wie, jak sobie robić PR. Zabawny teledysk i "wpadająca w ucho", bo łatwo ją zapamiętać już po jednym odsłuchaniu, muzyka - to chwytliwe.




Śmichy chichy, ale ten klip może też skłonić do refleksji, nad tym, czym dla facetów jest kobiecość....bo taką zazwyczaj preferują i wspierają...i nie chodzi tu bynajmniej o "dziecięce" rysy twarzy z pełnymi ustami, ani o wysokie obcasy czy chęć ładnego wyglądu i podobania się mężczyźnie, tylko o motywacje, postawę, twarz inną dla faceta i dla innych, bajer i kłamstwo.
No ale to działa, a jak działa, to jest powtarzane i naśladowane....a wypierane jest coś innego.

Po iluś latach ( 3, 5, 10 czy 15 ) facet widzi, że kobietę bardziej interesują inni faceci niż on, albo słyszy, że jest dla niej "za dobry" a ona już dłużej tak nie może go "krzywdzić" ( no bo przez ileś lat oszukiwała, że jest z nim z miłości, nie dawniej jak wczoraj usłyszałam o kolejnym takim przypadku  ), jemu zostaje złamane serce, czasem pusta kieszeń, czasem ojcostwo na dochodne i mniejsze szanse na ułożenie sobie życia od nowa.

Ona natomiast kupuje  ( już nie pożycza ) szpilki w kolorze ferrari i nie narzeka na brak zainteresowania osobników płci męskiej, bo przecież ze stabilna sytuacją materialną, zawodową, życiową, zasobami po rozstaniu/rozwodzie, może być lajtową, wyluzowaną i roześmianą kobietą i już nawet nie musi tego udawać.

U kobiet zawsze "rozwala " mnie tekst : "sama do wszystkiego doszłam", "sama osiągnęłam"... biorąc pod uwagę sposób, to fakt...to nawet nie jest zbyt wielkie kłamstwo.

Dobrego dnia.

0 komentarze :

Prześlij komentarz