19 maj 2019

Muzyka z wnętrza - Duncan Laurence "Arcade"

Muzyka z wnętrza - Duncan Laurence "Arcade"


Nie jestem jakimś fanem konkursu Eurowizji, w sensie, że nie oglądam od "a do z", jedynie jeśli któryś wykonawca i jego utwór mnie zainteresuje, to śledzę jego losy.

Po raz pierwszy nie jestem zawiedziona wyborem widzów ( bo tzw. eksperci zdecydowanie dali "plamę" w ocenach, nie wiem...bojąc się że urośnie im konkurencja? ) , bo dzięki nim pierwsze miejsce zajął Holender z piosenką "Arcade", inspirowaną ponoć jego doświadczeniami i miłością do kogoś, kto w młodym wieku odszedł....

Myślę, że słowa oddają doświadczenia niejednej osoby ( też odnajduję w nich własne doświadczenia) , dlatego w połączeniu z muzyką i czystym, bezwysiłkowym głosem wykonawcy, który porusza, docierają do wielu odbiorców.

Twórcy nakręcili też wysmakowany estetycznie i nastrojowy teledysk do tego utworu:





Tłumaczenie tekstu:

Złamane serce to wszystko co zostało
Wciąż naprawiam wszystkie pęknięcia.
Straciłem kilka kawałków, kiedy
Zaniosłem je, zaniosłem je, zaniosłem je do domu
Boje się wszystkiego czym jestem,
Mój umysł jest jak obcy ląd
Cisza dzwoni w mojej głowie
Proszę, zabierz mnie, zabierz mnie, zabierz mnie do domu.

Zużyłem całą miłość, którą zachowałem,
Zawsze byliśmy przegraną grą
Chłopak z małego miasteczka w dużym salonie gier
Uzależniłem sie od przegranej gry

Wszystko co wiem, wszystko co wiem
Kochanie ciebie to przegrana gra

Jak wiele monet w szczelinie
Zrezygnowanie z nas nie zajęło wiele
Widziałem koniec, zanim sie zaczęło
Ciągle szedłem dalej, szedłem dalej, szedłem dalej

ooh ooh
Wszystko co wiem, wszystko co wiem
Kochanie ciebie to przegrana gra
ooh, ooh
Wszystko co wiem, wsztystko co wiem
Kochanie ciebie to przegrana gra

Nie potrzebuję twoich gier, gra skończona
Wyciągnij mnie z tego rollercoasteru

ooh ooh
Wszystko co wiem, wszystko co wiem
Kochanie ciebie to przegrana gra
ooh, ooh
Wszystko co wiem, wsztystko co wiem
Kochanie ciebie to przegrana gra





tłumaczenie ze strony: tekstowo.pl


0 komentarze :

Prześlij komentarz